Sleep tight

Hellu!

Som jag sa innan så skulle jag och alice dra och fika på waynes.
Vi satt på uteserveringen och bara snackade skit och kedjerökte,
sjukt mysigt har inte varit med henne på jätte länge så det kändes att det var dags att ta igen det nu.




Sen så fick jag ett sms av jocke så då drog vi till han och rökte.



Sen drog vi och överraskade Maria, men vi stannade inte där så länge för så kom vi på att vi ska låta Alice få testa köra bil, som hon aldrig ha gjort förut!
Men då tillslut ville Jocke också testa, så snäll som jag är så lät jag han göra det.




Nä nu ska jag lägga mig och invänta repriset av Big Brother, sen sova så man orkar upp till skolan imorgon!

Goodnight and sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0