ojdå..

oj har inte bloggat på en vecka... förlåt så mycket! men jag känner inte peppen när min blogg design inte är fin, väntar på att Norman ska göra klart den, men han är så seeeeeg (A) men han är sjuk och då har han inte orken och det förstår jag! så det är bara att vänta :) Har inte gjort så mycket under den här veckan, hade frilufsdag i Torsdags och då var jag ute och gick med Emelie, hon tog med sig sin hund Yra och jag gick ut med Tessan :) Igår så var jag på krogen Fiveclub med Jessica, Vicktor, Elin och Lisa :) aja har inte tid att skriva mer just nu, ska snabb plugga och sen blir det säkert supa med Jessica, Vicktor, Matilda och Ronja! lägger in bilder sen från frilufsdagen och från krogen igår! KOLLA GÄRNA HEMSIDAN www.fiveclub.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0