Taggar sönder

Just nu sitter jag och väntar på att mina släktingar ska komma till oss och äta tacos.
Som sagt så firar vi min och mammas födelsedag lite senare än vad vi brukar.
men vi har inte haft tid att ordna det tidigare, dom vill självklart fira oss eftersom jag fyllde 18 och mamma 40.

Vad händer ikväll alla?
för mig blir det festa SÖNDER, Funderar på om det kanske blir krogen krogen ikväll också men får helt enkelt se.
Skulle vara roligt att dra dit men kändes dyrt, eftersom jag vet att jag kommer köpa massor med drinkar och då har jag inga pengar resten av månaden....menmen!

Jag hoppas att alla får lika roligt som jag vet att jag kommer få. Åh taggar sönder, sjukt längesen jag festade med Melina och Veronica (och några fler) så nu ska vi ta igen det.

PUSS OCH KRAM <3



saknar dig sjukt mycket amanda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0