så där ja

Äntligen så har Norman varit snäll och fixat min design till bloggen.
åh vad nöjd jag blev säger jag bara.
ni borde kolla in hans blogg
Äntligen så har Norman varit snäll och fixat min design till bloggen.
åh vad nöjd jag blev säger jag bara.
ni borde kolla in hans blogg http://afactoflife.blogg.se/

Så vart ska jag börja egentligen?
Har som sagt inte bloggat på ett tag, men nu ska jag ta tag i det här. jag lovar!
Som sagt så blir det roligare med en snyggare design.

I veckan har jag inte gjort så mycket egentligen, hade prov i torsdags i engelsk affärskommunikation och det gick väll som det gick, dåligt alltså! fattade verkligen ingenting + att jag hade världens huvudvärk men men det kan man inte skylla på, hehe!

Idag har jag varit i skolan och då kom våran älskade lärare Ann-Sofie och hälsade på, hon är just nu och jobbar på ett annat jobb för att få mer program till dom som har svårt i skolan och vi ska få äran att vara den första klassen som får det. Åh vad jag har saknat henne, blev super glad då hon kom!

Sen nu ikväll då har jag bara varit med Alice och ätit gott, vi hade tänkt att dra en nyttighetskväll = morötter, gurka, dipp, dricka och chips. Men så nyttigt blev det inte men iaf lite nyttigare än vad det brukar vara. Sen resten av kvällen har jag bara suttit och taggat till jag skulle få se min nya design. 

Så vad tycker ni om den? kommentera gärna så man får höra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Designen vart ju skit bra :)

Nu är det bara att du uppdaterar mer ^^,

2010-10-16 @ 15:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0