oj 4 dagar sedan...

Shit det var 4 dagar sen jag bloggade sist, ursäkta för det,
men den här veckan har varit sjukt jobbig för mig , så här har mitt prov schema sett ut den här veckan:

Måndag: Småföretagande (omprov), teckenspråksprov

Onsdag: Skulle haft matte prov men vi hade det inte, och jag pluggade jätte mycket på det

Torsdag: Småföretagande

Fredag: Nationella i matte

Och under den här veckan så har vi haft dessutom ca 7 inlämningsuppgifter,
okej jag får skylla mig själv för hälften har jag haft i rest uppgifter och lämnat det till sista veckan,
dumt gjort av mig. Ska då Absolut aldrig hända igen. 

Sjukt skönt det är med att vi har lov nu.
Känns verkligen toppen att få komma bort från skolan och inte tänka så mycket på allt runt omkring en på en och samma gång. Dessutom så har vi Praktik (APU) direkt efter höstlovet och sen fram tills jullovet. Åh vad skönt att komma bort från allt och slippa alla prov, läxor och alla uppgifter man ska göra. Avslöjar sen vart jag ska vara och praktisera.

Idag (fredag) var det tänkt att jag skulle fara på en lokal fest men det blev inte av, var så sjukt trött idag efter skolan så jag kände att jag tar det på Lördag istället. Vi får se vart jag hamnar imorgon, får helt enkelt hoppas på att jag hamnar på en värd fest, annars drar jag med V på krogen krogen kanske.

Fick veta igår att Corona har fixat att det är 18+ på tisdag iaf, hoppas det är mycket folk man känner som ska dit. Vi ses där!

Godnatt alla små söta läsare ;*

HÖR AV ER IMORGON OM NI HITTAR NÅGON VÄRD FEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0