19 Oktober

Hellu, vad gör alla i det vackra vädret?
Själv så sitter man inne i skolan och bara tar det lugnt, skit tråkigt faktiskt om man säger så..
sen den lilla filuren till binta vill fara hem men det får hon inte :(

Iallafall så hade jag nyss Info Layout B just och jag gjorde typ ingenting, vi skulle skriva någon konstig rapport, fattade verkligen ingenting, men men!

Sen nu så har vi Svenska och egentligen så har vi inte den, eller jo vi får ha den om vi vill men dum som jag är så kommer jag ändå till skolan, kunde ha legat och sovit nu. Alla i 2;an har som sagt Svenska prov idag på min skola så därför behöver jag inte gå på svenskan.


kolla den liknar min underbara Ida Andersson :] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0