18 Oktober

Idag har det varit en ganska skön dag.
Dagen började med att jag kom till skolan i tid (som jag inte brukar göra), första lektionen var engelsk affärskommunikation (som jag hatar mest över allt annat på detta jordklot), för första gången gick det sjukt bra på den lektionen, sen hade vi matte och då hade jag "prov" som var muntligt, hihi är man dålig i matte så är man.

Sen fick jag sjukt ont i magen så jag for hem och sov en timme, sen blev allt mycket bättre! Efter det for jag till Trafik skolan och övningskörde i ca 1 timme och 40 min , sjukt nice. Min trafik lärare var sjukt stolt över mig och gav mig massa bra kommentarer. Känns verkligen toppen kan jag lova. Sen efter körningen så fick jag boka risk 1 (alkohol,droger och sömn) och sen risk 2 (halkbanan) så inom 1 månad så har jag körkortet, FYFAN VAD NICE!!!!

Puss på er alla söta läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0